Reklamacje i zwroty


Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Droga Klientko / drogi Kliencie! Chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt? Nie ma problemu, masz na to 14 dni od momentu dostarczenia do Ciebie przesyłki. Wystarczy, że odeślesz paczkę na adres: Studio Deszcz Łukasz Skowroński, Świeradowska 47, 02-662 Warszawa z dopiskiem ZWROT.

W środku powinno znajdować się potwierdzenie zakupu, które dołączyliśmy do przesyłki (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu (POBIERZ FORMULARZ ZWROTU W FORMACIE PDF), w którym prosimy Cię o podanie numeru konta, na który, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrócimy koszt zakupu (nie zwracamy kosztów przesyłki). Pamiętaj, że towar nie może nosić śladów użytkowania oraz, że nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Mój towar jest wadliwy. Jak mogę dokonać reklamacji?

Produkt, który otrzymałeś nie jest zgodny z zamówieniem? Przepraszamy, zdarza się najlepszym - naprawiamy to! Skontaktuj się z nami pisząc na adres: sklep@manon.pl.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt: 605 602 006 | sklep@manon.pl.




Manon,

ENJOY
your life!